هه عشق ؟







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلممیخاد

آخخخخخ که چقدر دلم میخواد...

✘دلَم ڪَسی رومیخاد ڪه...

وَقتی بهش میگَم خُدافِظ نگه بای;

بگـــہ چـــہ مرگتـــہ باز روانيی من دوستت دارَم فڪر ڪَردی به این راحتیا وِلِت میڪُنم ?¿

 

✘دلم ڪَسی رومیخادڪه درڪَم ڪُنه نـــہ ترڪَم!

 

✘دلم ڪَسی رومیخادتا بفهمـــہ ڪَسی میخوادرابطمونو خَراب ڪُنه بگـــہ اون بامَن تو أعصابتو خورد نڪُن!

 

✘دلم ڪَسے رو ميخادڪه وقتے باش قَهرم اس بده ببين قَهري قَهر باش ولے ميڪُشَمت اَگه حَواست به مَن نَباشه،اُفتاد؟؟

✘دلم ڪَسی رومیخاد ڪه وَقتی باهاش دعوام میشہ شَب بگـــہ تا آشتی نَڪردی نميخوابی،مفهومه؟؟

دلم کسی رو میخاد که نگه همینه که هست! که نگه هر جور راحتی!

 

✘بعضی وَقتا قَهر نمیڪنی ڪه بری...

قَهر میڪنی تا ببینی چقدر واسـه طَرَفت اَرزش داری!

 

@zendegikhososi



ادامه عشق

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ✘A S a L✘ در 20:12 | |