هه عشق ؟







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مامان...
مامان و درد!!!
بابا...
بابا و زهرمار!!!
داداش...
داداش و مرض!!!
آبجی...
چی ميخوای؟
عمو...
عمو بی عمو!!!

دايی...
دايی و كوفت!!!
عمه...
عمه و دل درد!!!
خاله...
باز چه مرگته؟
بله...
بله و بلا!!!
سلام...
سلام گرگ بی طمع نيست!!!
شما خوبين؟
تا وقتی تورو نميبينيم خوبيم!!!
من دارم ميرم...
بری که برنگردی!!!
من ميرم بخوابم!!!
بخوابی كه پا نشی!!!
من پا شدم...
پا نگيری ایشالا !!!
من ميرم بيرون...
برو به جهنم!!!
خداحافظ...
خدا بزنه به كمرت!!!
من گشنمه...
بيا كوفت كن!!!
دوست دارم...
ميخوام نداشته باشی!!

خو اين چه زندگيه ما داريم؟؟؟
بعد ميگن چرا شما از نظر روحی مشكل دارين:|



ادامه عشق

نظرات شما عزیزان:

نسرین
ساعت14:55---30 مهر 1394
عالیه عزیزم.اجی گله منی
در جواب:مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ✘A S a L✘ در 16:41 | |