هه عشق ؟







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





رنجوندن

رنجودن دیگران رو موافق نیستم هیچ دلم نمیخواد کسی ازم خاطره ای بد داشته باشه یا دلش از دست من بشکنه هیچوقت
ببین بعضی از ادمها خیلی بی ارزش هستن دنیای خیلی کوچیکی دارن کوچکتر از حدی که بتونی فکرش رو کنی فقط در زمان حال زندگی میکنن و اینده براشون مهم نیست اینجور ادمها ارزش یه لحظه ناراحتی هم ندارن بذار هرچه قدر میخوان خودشون رو خفه کنن واسه اذیت و ازار تو اصلا مهم نیست
ولی تو بخند محل نذار واست مهم نباشه هیچوقت این دسته ادمها رو نرجون
چون چندسال دیگه که کلا مسیر زندگی ها از هم جدا میشه خوبی ها میمونه هم از خوبی یاد میکنن
من که دیگه واسم ذره ای ارزش ندارن
اعتماد هم که خیلی سخت اعتماد میکنم واقعا سخت



ادامه عشق

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ✘A S a L✘ در 16:41 | |